Sustenabil și impresionant

Caparol a impresionat la expoziția ,,Farbe – Ausbau & Fassade”cu numeroase inovații

MÜNCHEN. Între 2 și 5 martie 2016 standul expozițional Caparol din cadrul expoziției ,,Farbe – Ausbau & Fassade” a fost plin de vizitatori, devenind punctul central de atracție al meseriașilor din domeniul finisajelor în construcții. Aici Caparol a construit chiar o casă a meseriașilor. Designul original al standului se face remarcat de la distanță: la Caparol meseriașul este la el acasă și ca întotdeauna este bine venit.

Pe parcursul a patru zile standul Caparol din cadrul expoziției  „Farbe – Ausbau & Fassade” din  München a fost punctul central de întâlnire al multor vizitatori din domeniu.

Numeroși au fost și vizitatorii de specialitate, care s-au informat de la cel mai mare producător german de vopsele pentru construcții despre numeroasele inovații, despre noile produse și ofertele atractive de servicii furnizate. Primul sistem de termoizolație cu panouri din cânepă de pe piața germană, gama de produse sustenabile CapaGeo ce utilizează resursele regenerabile, a treia generație de produse bazate pe tehnologia rețelelor de nano-cuarț „Nano-Quarz-Gitter” (NQG³), sortimentul coloristic nobil al gamei de vopsele premium Caparol ICONS, sunt numai câteva din noutățile care au entuziasmat publicul vizitator.

Motto-ul Caparol sub care s-a desfășurat această expoziție a fost: ,,Sustenabil. Impresionant” și a transmis de la bun început mesajul sub care au fost reunite produsele și tehnologiile prezentate. ,,Ne-am concentrat pe tema sustenabilității și am obținut aici un feedback impresionant,, ne-a declarat CEO Caparol dr. Tony Horneff.

În onoarea meseriașilor
Ambianța deosebită și prezentările interactive au fost cadrul perfect pentru un dialog comun. De remarcat a fost și atmosfera deschisă  „de șantier” din zona de catering, cu găleți de vopsea și fotolii din paleți tapisați. ,,Caparol a construit o casă a meseriașilor în care fiecare vopsitor, zugrav sau zidar s-a simțit bine și s-a și regăsit”, ne-a declarat șeful de proiect al standului Caparol dl Tobias Becker.

Sustenabil, ecologic
Noul sortiment CapaGeo ce utilizează resursele naturale regenerabile a fost reprezentat de noile vopsele de dispersie pentru interior, de lacuri și uleiuri pentru lemn, care datorită utilizării materiilor prime regenerabile în rețetele de fabricație, sunt ecologice și sunt percepute ca și componentă a segmentului de calitate premium. ,,Odată cu CapaGeo pășim pe un nou teritoriu și ne asumăm rolul de pionier în domeniu. Astfel Caparol ocupă o nișă și se adresează în special clienților pretențioși, orientați spre protecția mediului, cu un stil de viață modern, care pun un preț deosebit pe produsele responsabile.”, ne-a declarat Wolfgang Hoffmann, șeful managementului produselor. CapaGeo a fost atracția expoziției FAF 2016, în toate halele s-a discutat pe marginea acestui subiect.

O nouă era a izolării fațadelor
Fără îndoială și Capatect Natur+ a fost una din atracțiile expoziției. Premiera intens promovată, în mediile publice și de specialitate, a primului sistem de termoizolație cu cânepă din Germania, a fost un succes deplin. Cu această alternativă ecologică de termoizolație Caparol este unic pe piață. ,,Panourile termoizolante din cânepa pentru fațade sunt combinația perfectă dintre ecologie și high-tech. Practic nu există nimic ce să nu poată fi realizat mai bine cu cânepă comparativ cu oricare alt material termoizolant.”, este certitudinea exprimată de managerul de produs dl Volker Tank. Nu mai puțin entuziasmat s-a arătat a fi publicul de specialitate de o altă inovație: tehnologia NQG³, la care printr-un management inteligent al umidității am obținut o și mai rapidă uscare a suprafeței fațadei. NQG³ are rolul de a păstra fațadele curate mai mult timp, de a împiedica dezvoltarea algelor și a ciupercilor și de a asigura o stabilitate de durată a culorilor.

Un ambient sănătos pentru locuit
Noua tehnologie sustenabilă E.L.F. plus a impresionat vizitatorii casei meseriașului de la Caparol. Această tehnologie nu este doar cu emisii minimale, fără solvenți și fără emulgatori, dar acum este și fără conservanți. Durata uzuală de păstrare în ambalaj a produselor rămâne garantată, nefiind afectat termenul obișnuit de garanție al produselor. Inovația din domeniul produselor în combinație cu noile tehnici decorative lasă loc inspirației în realizarea unor finisaje de excepție. Ca un magnet pentru public s-a dovedit a fi și noul sortiment de vopsele premium Caparol ICONS, o colecție de culori deosebită cu 120 de nuanțe speciale. Ea se adresează clientelei cu pretenții estetice deosebite și constă din tonuri blânde, clasice, dar și din nuanțe aparte, strălucitoare.

După patru zile pline, directorul de marketing al Caparol, dl Oliver Piontkowsky, face un scurt bilanț: ,,A fost un târg nemaipomenit, cu multe atracții. Le mulțumim din inimă tuturor celor care, prin vizitarea standului, au făcut din această expoziție un eveniment deosebit. In calitate de gazde ne bucurăm foarte mult că oferta noastră de produse și servicii s-a bucurat de un succes atât de mare și pe viitor vom face tot ceea ce putem pentru a sprijini substanțial meseriașii de specialitate”.

 

Echipa Caparol din expoziția  „Farbe – Ausbau & Fassade” din München: Prin prisma multitudinii de inovații, angajații au fost parteneri de discuție intens solicitați de numărul mare de vizitatori de specialitate.

Pagina anterioară